כל הסיבות למה הדיור המוגן שלכם צריך את השירותים של תפנית

ארגונים שעוסקים בדיור מוגן, נדרשים להתנהל באופן יעיל ושיטתי. ואכן, עומדים בפניהם אתגרי ניהול מורכבים למדי. תפנית של מטריקס, הוא פתרון אשר מסייע בכך, באופן יסודי ביותר. כיצד הוא עושה זאת? ומדוע ארגונים מסוגכם צריכים אותו?

לנהל במרוכז, לנהל יעיל

Enterprise Resource Planning (או ERP) היא מערכת לניהול משאבים מרוכז בעסק. ניהול כזה, מקדם יעילות רבה מאוד. תודות לכך, מערכות וותיקות אלה הפכו לקלאסיקה בעולם המחשוב העסקי. הן היו ונשארו פופולאריות מאוד, בעיקר עבור עסקים גדולים יחסית. למערכות בסיסיות מסוג זה, נהוג גם להכניס התאמות רבות לעסק הספציפי. באמצעות תוכנה לארגון דיור מוגן שתקל על הסדר והשליטה בו, תוכלו לנהל אותו באופן אופטימאלי. אך היכן מוצאים מערכת ERP שמותאמת מראש לעסקים מסוג זה? התשובה, היא "תפנית". זו היא מערכת ERP מבית מטריקס, אשר מותאמת מראש למגזרים שונים. אחד מהם, הוא מגזר העסקים בתחום הדיור המוגן. במגזרים המותאמים האלה, תפנית היא למעשה מענה ייחודי וייעודי. פתרון שהוא בסט אוף בריד בתחומו, ללא מתחרים. כל זאת, לצד יכולות רגילות של מערכות EPR, שגם אותן המערכת מאפשרת, כגון ניהול רכש או ניהול מלאי.

מצעד הסיבות

אז מה תפנית מציעה? מהן הסיבות שלאורן היא חיונית עבורכם, מעבר לנקודות שציינו עד כה?

ניהול נכסים:

תפנית מאפשרת ניהול נוח של הנכסים שלכם, כולל קבוצת בתי דיור מוגן ובתי אבות. הניהול אפשרי ברמת בניין, קומה ויחידה.

ניהול מתעניינים:

כמו כן, תוכלו לנהל באמצעותה מתעניינים בשירותיכם ולעקוב אחר הטיפול בהם עד שיהפכו לדיירים. זאת, כולל נתוני מתעניין, פרטי הצעה מתוך מלאי נכסים פנוי, “שיטוט” במאגר הנכסים לפי הכוונת המתעניין תוך הצגת תמונות, שרטוטים, סרטונים, קישורים, מסמכים ועוד.

ניהול הדיירים:

המערכת מאפשרת ניהול נוח של פרטי כל דייר. זאת, כולל פרטיו האישיים והדמוגרפיים, פרטי גבייה ממס”ב, הגדרת חוזה השהייה ושירותים קבועים לדייר.

כל הסיבות למה הדיור המוגן שלכם צריך את השירותים של תפנית

ניהול שוטף:

תפנית מספקת גם תמיכה בתהליכי הניהול השוטף, כולל הפעלת עיבודים לגבייה שוטפת, גבייה מזדמנת שמבוצעת מדיירים, גבייה מרוכזת לכל הבניין, גבייה מרוכזת לחתך דיירים נבחר, ניהול דרישות התשלום וגבייתן מיידית בפריסה, גבייה דרך מס”ב והפעלת שאילתות תפוסה וגבייה. בנוסף, תפנית מאפשרת סגירת חשבון, קבלת מידע במקוון לגבי מצב חשבון של דייר וסגירת חשבון מיידית אם נדרש.

מעבר ליכולות ספציפיות עבור בתי דיור מוגן, תפנית מספקת גם יכולות נוספות, של ניהול עסקי בכלל. זאת, כולל יכולות ניהול קשרי לקוחות (CRM), ניהול מכירות, ניהול חוזים, ניהול שירות, ניהול פיננסי, ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה וכן ניהול ארכיון דיגיטלי.

וגם גב חזק

אם כל הסיבות האלה לא הספיקו, הנה סיבה מעולה נוספת לבחור בתפנית: המערכת מפותחת מזה מעל לשני עשורים, בידי אחת מחברות הטכנולוגיה הבולטות ביותר בארץ – חברת מטריקס. הפיתוח שלה מרוכז במקום אחד, באופן שמאפשר להבטיח אינטגרציה מלאה בין כל רכיביה. הפיתוח נותן ביטוי למחקר מתמשך של מטריקס לגבי דרישות השוק הישראלי ובכלל, לידע הרב שהיא צברה לגבי הקמת מערכות ERP. כתוצאה מכך, Tafnit עוברת תהליך מתמיד של שיפור ושכלול. פונקציות נוספות, חידושים, שיפורים שונים, מתווספים לה בהתמדה. כך שזו גם מערכת חזקה וגם כזו שיש לה "גב" חזק, בדמות החברה המפתחת.

לסיכום

אם אתם ארגון שעוסק בדיור מוגן, אתם בהחלט חייבים לעצמכם, להכיר את מערכת תפנית של מטריקס. באמצעותה, תבטיחו ניהול יעיל וגם נוח ככל הניתן עבורכם.